Hustlin

2011-02-24 @ 15:20:19

Hårt jobb det här med att promotera Artister. Man ska vara lite mer självsäker på jobbet än den personen man pratar med. (inga problem för mig) Som allätare så är det bara kul att få utmaningar, idag har jag ringt runt till ett par olika klubbar runt om och lagt fram min lilla presentation på bla Jean Pierre "de Lux" och Castor P

Artister som jag gärna vill få upp på scen. Som det mesta så är början alltid svårast, som tex för mig så har jag bara tänkt positivt och sett fram emot att bara få ut min idé.
Så nu är det mer för att ha en sak som går runt och som ger nöje åt andra.'
Här är en tung kille vars musik jag alltid gillat. Rick Ross. Här är en av hans låtar som motiverar mig till att fortsätta med min dröm.
I know pablo.. hehe
Till alla er som är ute och jobbar med er dröm- Fortsätt och ge aldrig upp.
en kort tanke från mig till er.
Real Artist Production

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: