It was written..

2011-02-20 @ 20:32:13

Så detta är att blogga..

Jag ska bara skriva ner lite om vad jag har tänkt att göra av den här bloggen. Tanken är ganska enkel och det är att få igång artister runt om i Scandinavium. Jag har många bekanta runt om landet som har stor talang för bla Musik och Dans så då vill jag gärna kunna lägga ut deras Events och få fram flera talanger som vill visa upp sig.
Som Artist så kan jag säga direkt att jag varken sjunger eller dansar.. Men jag kan få saker att hända inom Clubbar runt om. Så nej tack inga Battles mot mig. Men en BattleShow.
Som ni kanske vet så har Svensk och Norsk hip hop Blandats sen Ken Ring och Tommy T blev vänner, Och nu är det bara fler och fler som vill mixa till det. Så den här idén är ju nåt som kommer att bli väldigt nice om det går igenom. Jag kommer att ha en hel del support men kommer inte gå ut med några namn eller så förren jag har allt på svart och vitt vill säga.
På Bloggen har jag ett par länkar till olika Artister som jag har kontakt med.
Jag är också intresserad i annan musik jag tar gärna och gör Events för folk med all slags Talang. Ifall det är nån som vill skicka in Videos på Sin egna Rhymes, Battle eller Dans så skicka in de så jag kan se vad ni kan. Jag kommer endast att lägga upp seriösa Videos så ni behöver inte anstränga er för att skicka in nåt annat. [email protected]
Wow.. mitt först inlägg-
R.A.P.
Real Artist Production

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: